تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------
بررسی رابطه میان میزان هوش هیجانی و سطح عملکرد مدیران فروش و بازاریابی بخش خصوصی (صنایع غذایی)
بررسی رابطه میان عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان شرکت بیمه معلم تهران
موانع رشد صنعت گردشگری منطقه طالقان و نقش بازاریابی در بهبود آن
بررسی توسعه بازاریابی الکترونیکی با رویکرد آموزشی در استان مازندران
بررسی عوامل آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه برند با استفاده از روش آکر در صنعت روانکارهای خودرو
بررسی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در شرکت ملی گاز ایران
بررسی تأثیر عوامل محیطی و استراتژیهای مناسب در صادرات گاز ایران
تاثیر تجارت الکترونیک بر شفافسازی عناصر آمیخته بازاریابی (4p) در سازمان
مطالعه و بررسی نقش استراتژیک برند سایپا از دیدگاه بازاریابی بینالمللی
بررسی تأثیر اینترنت برآمیخته بازاریابی ورزشی
بررسی تاثیر تصویر ذهنی از برند بر ارزش ادراکشده نزد مصرفکنندگان شامپو در دانشگاه الزهراء (س)
بررسی تاثیر عوامل مدیریت دانش بر عملکرد توسعه محصول جدید
تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر انتخاب وسایل حمل و نقل مسافری بین شهری از دیدگاه خبرگان و مشتریان
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش(مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران)
بررسی تاثیر ارزش نام و نشان تجاری بر روی انتخاب مصرفکننده
مطالعه تطبیقی عوامل آمیخته بازاریابی در فروشگاههای زنجیرهای شهروند با سیتم سنتی
بررسی نگرش خریداران و تعمیرکاران نسبت به یخچال و فریزرهای ایرانی با تاکید بر محصولات فیلور
بررسی دلایل مؤثر بر تفاوت فاحش درآمد سالیانه صنعت توریسم در ترکیه و ایران
ارائه مدل پیشبینی صادرات غیرنفتی
نگرشسنجی پیامدهای پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی (WTO) بر روی صنعت خودرو
بررسی رابطه بین استراتژیهای ترفیع فروش با بهرهوری در شرکت لیزینگ پارسیان
بررسی تاثیر اجرای طرح هدفمندکردن یارانهها در بهرهوری مناسبتر از فرآوردههای نفتی
ارزیابی بهرهگیری از قابلیتهای مزیتی مشتریمحور و رابطه آن با نام تجاری در صنایع بهداشتی
ارزیابی ابزارهای جدید اطلاعرسانی مدیریت دانش مصرفکننده در قصد خرید مشتریان از طریق تجارت الکترونیک
بررسی رابطه میزان موفقیت مدیریت تقاضا و توزیع بر زنجیره تامین( مورد مطالعه: صنایع لاستیک بارز کرمان)
بررسی عوامل مؤثر بر فروش تجهیزات ابزار دقیق در بازارهای صنعتی ایران
رتبهبندی عوامل ارتقاء فروش بیمهنامه مسئولیت مدنی سازندگان ابنیه در مقابل کارکنان
بررسی اثربخشی مدیریت گردشگری فرهنگی
اتوماسیون و نقش آن در تحول اداری شرکت برق منطقهای زنجان ( ازدیدگاه کارکنان )
بررسی رابطه بین معنویت و رفتار شهروندی سازمانی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران
بررسی عوامل رونق توریسم در ایران از نظر کارشناسان مدیران سازمان ایران گردی
رابطهی تبلیغات با تعداد حسابهای قرضالحسنهی افتتاحشده در بانک سپه شهر تهران در سال ۱۳۷۸
بررسی نقش بازاریابی محصولات در SMEs جهت رقابتیشدن سازمان
عوامل مؤثر بر اعتماد مشتریان در بانکداری الکترونیکی
بررسی تأثیر ابعاد برند خدمات بر قصد استفاده مجدد
بررسی نقش رفتار شهروندی سازمانی بر مدیریت دانش در بانک سپه
بررسی مزایای اجرای سیستم مدیریت منابع سازمانی ERP و تاثیر آن بر عملکرد مدیریت زنجیره تامین SCM
شناخت مشکلات صدور گیاهان دارویی
شناخت عوامل تهدیدکننده صنعت کامیونسازی خاور به منظور تعیین استراتژی شرکت
بررسی اولویتبندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک ملت با تاکید بر آمیختههای بازاریابیخدمات
تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولیدی سن سون با تأثیر پذیری از مدل کانو
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------